Een krachtige start voor blijvende sociale duurzaamheid
Sociale duurzaamheid kan je als organisatie makkelijk bereiken. Het hoeft niet te voelen alsof je daarvoor een berg werk moet verzetten.
Wij bieden uitgebreide ondersteuning bij het ploeteren door policies aan, voeren GAP-analyses uit en voorzien trainingen onder leiding van experts die jou en je team – van nieuwe medewerkers tot managers en zelfs stakeholders – uitrusten met de tools die je nodig hebt.
Social Hotspot Mapping
Social hotspot mapping biedt jou een krachtig instrument aan om de gebieden te identificeren en aan te pakken waar bedrijfsactiviteiten mogelijk aanzienlijke sociale impact hebben. Deze methode belicht de potentiële risico’s en kansen met betrekking tot arbeidsomstandigheden, mensenrechten, gemeenschapsgezondheid en andere cruciale sociale factoren in de gehele supply chain.
Social Safeguard Policies
Ontdek hoe The Cornerstone jou helpt bij het implementeren van robuuste Social Safeguard Policies in jouw bedrijf. Wij bieden op maat gemaakte begeleiding en frameworks aan om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf ethisch verantwoord te werk gaat en eerlijkheid en vertrouwen bevordert binnen jouw community en daarbuiten.
Onze aanpak:
no-nonsense en data-gedreven
/ Wij leiden bedrijven naar tastbare verandering
Het hoeft niet te voelen alsof je een berg beklimt wanneer je wil investeren in sociale duurzaamheid. Bij The Cornerstone beginnen we met het zetten van stappen richting een neutrale impact en bouwen we daarop voort. Onze oplossingen vullen doeltreffend jouw specifieke noden in en zijn altijd gebaseerd op data en feiten.
Iedereen die betrokken is bij je bedrijf heeft baat bij onze sociale duurzaamheidsoplossingen
/ Organisaties floreren wanneer de mensen dat doen
Interne werkkrachten
De mensen die je tewerkstelt
De inspanningen die je levert om een veilige werkplek te creëren waarin mensen bereid zijn voor jou the extra mile te gaan.
Externe werkkrachten
De mensen waarmee je samenwerkt
Hoe je langetermijnrelaties opbouwt en risico’s van sociale onrechtvaardigheid beheert in je value chain.
Gemeenschappen
De mensen op wie jouw werking invloed heeft
Hoe jouw bedrijf de mensen rondom haar beïnvloedt en met hen samenwerkt.
Eindgebruikers
De mensen waar je het uiteindelijk voor doet
De mensen wiens leven je wilt verbeteren door jouw product, service of dienst aan te bieden.